Clubwedstrijden

De golfvereniging heeft een actief speelprogramma met elke week recreatieve en competitieve wedstrijden. Het hele jaar door organiseren we 9 en 18 holes fun wedstrijden. Daarnaast zijn er competitieve wedstrijden zoals de maandbekers en de clubkampioenschappen. Als lid kun je aan verschillende clubwedstrijden meedoen. Daarnaast heeft de club een weekprogramma. Verschillende commissies organiseren elke week een wedstrijd. Op maandag is dat voor iedereen, op dinsdag voor dames en op donderdag voor heren.

Voor 2024 vind je onderstaand de wedstrijdkalender met alle activiteiten. Deze is, telkens 3 maanden vooruit, ook terug te vinden in de app Intogolf. Via de app kun je je vervolgens inschrijven op de verschillende activiteiten.

Wedstrijdkalender-2024