NGF competitie

De Golf & Country Club Winterswijk neemt met meerdere teams deel aan de najaars- en de voorjaarscompetitie van de Nederlandse Golf Federatie (NGF). Aan de voorjaarscompetitie 2024 nemen deel:

Op zondag:         2 dames- en 6 herenteams

Op donderdag:  2 dames senioren teams

Op vrijdag:         4 heren senioren teams

Voldoe je aan de handicapvoorwaarden en lijkt het je leuk om in teamverband de competitie aan te gaan met teams van andere banen, meld je dan bij onze competitiecoördinator Giel Luckman: competitiecoordinator@golfclubwinterswijk.nl

Voorspelen

Als competitiespeler mag je in de weken voorafgaand aan je competitiedag tegen een voordelig hospitalitytarief komen voorspelen. Geef bij de reservering aan dat je komt voorspelen en bij welk team je hoort. Laat bij de betaling van de Greenfee even je NGF-pasje aan de golfbaanmedewerker zien.