Greenfee & Hospitality

Greenfee tarieven

Golfbaan de Voortwisch biedt niet alleen ruimte aan eigen leden, maar ook aan gasten met een erkende handicap. Iedere golfer is welkom! Het is ook mogelijk om op onze baan aan je spelniveau te werken, onder leiding van een van onze golfpro’s.

Wij hanteren diverse aantrekkelijke tarieven om te spelen op onze golfbaan. Daarnaast hebben we speciale golfarrangementen.

Greenfee tarieven 18-holes 9-holes Par 3 baan
28+ jaar € 68,- € 38,- € 13,-
19 t/m 27 jaar € 50,-  € 30,- € 13,-
12 t/m 18 jaar € 18,- € 12,- € 13,-
t/m 18 jaar € 12,- € 12,-  € 12,-
Introductie / Hospitality € 50,-  € 30,- € 13,-
SGNL  € 52,-  n.v.t. n.v.t.

In geval van wintergreens of grote werkzaamheden in de baan geldt een korting van €10 voor 18 holes en €5 voor 9 holes.

Kortingsvouchers

Maak je gebruik van een kortingsvoucher, zorg dan altijd dat je hiervan bij de aanmelding een bewijs kunt laten zien (eventueel digitaal). We hebben onder andere samenwerkingen met GreenFree en Play Golf in Holland.

Introductie

Maximaal 5 keer per jaar mag een introducé van een volwassen lid met volledig speelrecht, gebruikmaken van de introductiekorting.

Hospitality

Ben je lid van een vereniging waarmee Golf & Country Club Winterswijk een Hospitality-afspraak heeft, dan betaal je een verlaagd Greenfee-tarief . Toon bij binnenkomst je NGF- of DGV-kaart om voor de korting in aanmerking te komen.

Met onderstaande golfclubs en -banen heeft Winterswijk een Hospitality-overeenkomst:

Samenwerkende Golfbanen Nederland

De aangesloten SGNL banen zijn: Roxenisse (Melissant), De Kroonprins (Vianen), Leeuwarder Golfclub, Martensplek (Tiendeveen), De Hoge Dijk (Amsterdam), Utrechtse Golfclub Amelisweerd, Sluispolder (Alkmaar), Blijenbeek (Afferden), Welderen (Elst), Brunssummerheide (Brunssum), Heemskerkse Golfclub, Golfclub Veldzijde (Wilnis) en Golfclub Gulbergen (Mierlo). Ben je bij een van deze golfbanen aangesloten, dan betaal je het SGNL-tarief voor 18-holes (deze afspraak geldt niet voor een 9-holes greenfee).
Klik hier voor meer informatie over de Samenwerkende Golfbanen Nederland.

Golfarrangementen

Wij bieden diverse golfarrangementen die garant staan voor een leuke dag. Wat denk je van een ronde golfen met na afloop een vers bereid vlees-, vis- of vegetarisch gerecht? Of kies voor een groepsarrangement. Bij binnenkomst ontvangen we je met koffie en ovenverse appeltaart en na afloop geniet je met elkaar van een heerlijk diner.

Korting met een rittenkaart

Wil je vaker bij ons spelen? Met een rittenkaart koop je meerdere greenfees met een korting. De rittenkaart is naamgebonden en na aankoop 3 jaar geldig.

Rittenkaart Tarief
5 ritten 18-holes € 290,-
10 ritten 18-holes € 480,-
5 ritten 9-holes € 165,-
10 ritten 9-holes € 280,-
10 ritten korte baan € 104,-

Nadere informatie

Je kunt maximaal gebruikmaken van 1 kortingstarief.

Heb je vragen of opmerkingen? Je kunt ons van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereiken via 0543 – 563 812 of info@golfbaandevoortwisch.nl. Natuurlijk ben je ook van harte welkom op de golfbaan.

We helpen je graag verder!