Programma Businessclub

Businessclub lidmaatschap

Ben je ondernemer, heb je affiniteit met golf, wissel je werk graag af met ontspanning én wil je andere ondernemers uit de omgeving ontmoeten? Dan is ons businesslidmaatschap zeker iets voor jou. Wil je meer weten over de mogelijkheden, klik dan op onderstaande link. Ook kun je langskomen bij de receptie, contact opnemen via 0543 – 56 38 12 of mailen naar info@golfbaandevoortwisch.nl

Bedrijfsmogelijkheden 2023

Programma Businessclub

Hieronder vind je het speelschema voor de businessdagen van 2024.

Klik hier om je aan te melden voor de eerstkomende businesswedstrijd.

• Woensdag 17 april
  • Woensdag 15 mei
  • Woensdag 5 juni
  • Woensdag 3 juli
  • Woensdag 28 augustus (op golfbaan ’t Zelle)
  • Woensdag 18 september
  • Woensdag 16 oktober

Dagprogramma businessclub 18-holes

Per wedstrijddag wordt in de uitnodiging aangegeven hoe de dag precies ingevuld wordt. Vooraf aan je komst schrijf je als businesslid jezelf en je gasten in via het inschrijfformulier. Een mogelijk dagprogramma vind je hieronder.

Programma:
Ontvangst vanaf 11:00 uur
Ondersteuning golfpro op de Driving Range: 11:30 – 13:00
Lunchbuffet vanaf 12:00 uur (kosten € 15,00)
Start Shotgun om 13:04 uur
Borrel na afloop met prijsuitreiking
Aansluitend diner in het restaurant (kosten € 20,00)

Reglement ‘Voortwisch’ Bizz Miss Cup

• Op 6 businessclubdagen wordt een onderlinge competitie gespeeld.
  • Het businessclublid kan een score neerzetten die meetelt in de competitie. De nettoscore (aantal Stableford-punten) telt mee.
  • De beste 4 resultaten tellen mee voor het eindresultaat; hoe vaker je meedoet, hoe groter de kans op een mooie score!
  • Het businessclublid dat over de 6 dagen (waarvan er 4 tellen) de meeste Stableford-punten heeft verzameld, is winnaar van de competitie en krijgt de wisseltrofee ‘Bizz Miss Cup’ voor 12 maanden mee naar het bedrijf.
  • Bedrijven die met meerdere personen aan de wedstrijden meedoen, wijzen voordat de competitie begint een speler aan die dit jaar de scores voor het bedrijf gaat neerzetten.