Golfschool

Welkom bij de beste golfschool van Nederland: Redflaggolf

De professionals van Redflaggolf staan voor je klaar om je de beginselen van het golfspel bij te brengen of je golfspel te verbeteren. Ons enthousiaste team staat onder leiding van Headpro Lee Chapman. In 2017, 2018, 2019 en 2020 werd hij verkozen tot beste golfprofessional van Nederland.

Team

Onze professionals geven les met behulp van de modernste technologie, waaronder Trackman.

Op de foto hiernaast zie je onze golfpro’s Lee Chapman en Ivo Lancee

Ons lesaanbod

• Privélessen
  • GVB-/Hcp54-cursussen (starten met golf)
  • Clinics & groepsuitjes
  • Clubfittings

Privélessen
Golf is een mooie, maar ook een zeer technische sport. Het beheersen van de techniek vergroot het spelplezier. De bal daar krijgen of daar laten landen waar je dat wilt, of een van de vele hindernissen op de baan ontwijken; je hebt een goede techniek nodig om dit voor elkaar te krijgen. Daarom is het slim om je techniek goed te onderhouden. Zowel de beginnende golfer als de (ver)gevorderde golfer én de wedstrijdspeler kunnen hiervoor bij onze golfprofessionals terecht.

Boek nu je lessen online, klik hier.

GVB/Handicap 54 cursussen (starten met golf)

Ben je een beginnende golfer? Redflaggolf begeleidt je optimaal op weg naar het behalen van je GVB. Je leert alle basistechnieken, zoals de swing, de bunkerslag, chippen, pitchen en putten. Ook maak je kennis met alle spel- en gedragsregels die op de golfbaan nodig zijn.

GVB 3-DAAGSE
Na het succes van de vorige edities, organiseert Redflaggolf ook in het seizoen van 2024 weer een aantal keer de GVB 3-DAAGSE, waarin je je Golfvaardigheidsbewijs kunt halen.

Schrijf je nu in! Dat kan via sheron@redflaggolf.com

Geplande data:

10 t/m 12 mei 2024

17 t/m 19 mei 2024

14 t/m 16 juni 2024

28 t/m 30 juni 2024

27 t/m 29 september 2024

Kosten:
De kosten bedragen € 250 per persoon. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus meld je snel aan.

Planning:
Vrijdagmiddag (vanaf circa 16.00 uur)
Zaterdagochtend of –middag
Zondagochtend of –middag

Groepsuitjes/Golfclinic
Samen met vrienden, familie of collega’s kennismaken met de golfsport? De Redflaggolf-clinic is dé manier om op een informele manier in aanraking te komen met de snelst groeiende sport in Nederland. Tijdens onze 2 of 3 uur durende golfclinic geven onze ervaren golfprofessionals een uitstekende introductie van de basisprincipes van het golfspel. Na een korte demonstratie is het al snel de beurt aan de deelnemers om zelf een balletje te slaan. Swing, chip, pitch & putt als een echte pro en geef je mede-golfers nu al het nakijken!

Kosten:
2-uurs-clinic € 25,00 per persoon
3-uurs-clinic € 30,00 per persoon (de 3-uurs-clinic is inclusief een pitch & putt wedstrijdje op de PAR-3 baan)

Genoemde prijzen zijn inclusief greenfees, gebruik van materialen en btw en gelden bij een minimum aantal deelnemers van 8 personen. Voor kleinere groepen geldt een kleine toeslag. Je kunt hiervoor bij ons een prijsopgaaf aanvragen.

Clubfittings

Ieder mens is uniek, dus is ook geen enkele golfer gelijk. De een is lang, de ander klein, de een heeft grote handen, de ander weer meer kracht. Natuurlijk speelt de een ook beter dan de ander. Het is daarom van groot belang dat je speelt met de clubs die passen bij je golfspel. Clubfitting is het afstemmen van golfclubs op je eigen swingsnelheid, swingbaan en lichaamsbouw. Met een clubfitting helpen wij je de juiste clubs te vinden. Dit kunnen nieuwe ijzers zijn, maar ook bijvoorbeeld een nieuwe driver, hybride, fairwaywood of wedge. Met behulp van geavanceerde clubfitting-technologie als de Trackman bekijken we samen met jou hoe we meer uit je golfspel kunnen halen. Klik hier voor meer informatie over onze clubfittings.

Wij hopen je spoedig te mogen begroeten binnen onze academy!

Team Redflaggolf

Meer informatie over onze aanbod en onze shop vindt je op:

Winterswijk G&CC (golfstorenederland.nl)

W: http://www.redflaggolf.com/