Euregio Open

Wij nodigen u uit!

Van 22 tot 29 september is het dan weer zover, de Golf & Country Club Winterswijk organiseert op haar fraaie accommodatie alweer voor de 32e keer de Euregio Golfweek voor Jong en Oud. Ook dit jaar zal deze golfweek gespeeld worden op de 18 prachtige holes, die onder architectuur in een sfeerrijk coulisselandschap zijn gerealiseerd op één van de mooiste plekjes in de Achterhoek. Deels parkbaan met fraaie waterpartijen en deels bosbaan met glooiingen garanderen de nodige afwisseling voor de golfers.

U kunt zich -afhankelijk van uw handicap en leeftijd (jeugdwedstrijden) inschrijven voor de volgende wedstrijden. Gebruik hiervoor de knop onderaan deze pagina.

Zondag 22/9: Jeugdwedstrijden (leeftijd maximaal 21 jaar)

• Euregio jeugd open 18 holes Driebal Strokeplay
  • Euregio jeugd open 9 holes Driebal Stableford
  • Euregio jeugd open 6 holes Driebal Stableford
  • 3 prijzen per categorie.Deelname aan de jeugdwedstrijden is gratis.

Woensdag 25/9: Euregio Senioren Open t/m hcp 28 Driebal 18 holes Strokeplay

• Voor dames en heren aparte categorieën
  • Prijzen voor de beste 3 brutoscores.
  • Overall is er één prijs voor de beste netto score die niet in de bruto prijzen valt.Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagt € 45,– all-in.

Zaterdag 28/9: Euregio Debutanten Cup. Hcp 36 t/m 54 Driebal 9 holes Stableford

• Prijzen voor de beste 3 Stablefordscores
    Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagt € 35,– all-in.

Zondag 29/9: Euregio Open 18 holes Hcp max. 18,0 Driebal Strokeplay
                              Euregio Cup, 18 holes hcp 18,1 t/m 35,9 Driebal Strokeplay max 4

• Voor dames en heren aparte categorieën
  • Prijzen voor de beste 3 brutoscores.
  • Zowel in de Cup als in het Open is er één prijs voor de beste netto score die niet in de bruto prijzen valt.Het inschrijfgeld voor deelname aan één van deze wedstrijden bedraagt € 45,– all-in.

De wedstrijddagen zijn volledig verzorgd: Ontvangst met koffie/thee+, lunchpakket voor deelnemers aan 18 holes seniorenwedstrijden. Plateservice na de wedstrijd voor alle deelnemers.

Inschrijfformulier Euregio open
Geslacht
Ik wil mij inschrijven voor de volgende wedstrijd(en)