WebApp

Op deze pagina vind je veel informatie over de WebApp en het reserveren en aanmelden van een starttijd.

Als lid van Golf & Country Club Winterswijk kun je veel van je golfzaken regelen met de WebApp. Zo moet je op iedere golfbaan je NGF-pas kunnen laten zien. Met de WebApp heb je deze altijd op zak. In Winterswijk geldt er, naast een verplichte reservering voor je starttijd, een aanmeldverplichting. Ook dit kun je als lid met speelrecht zelf regelen via de WebApp.

Wat kun je met de WebApp?

De meest gebruikte functionaliteiten van de Intogolf WebApp zijn:

• Starttijden reserveren
  • Starttijden aanmelden (indien je een lidmaatschap hebt met speelrecht, anders bij de receptie)
  • Inschrijven voor clubwedstrijden
  • Scorekaarten inleveren
  • Je NGF-pas raadplegen met hierop je actuele handicap

Hoe log ik in op de WebApp?

Om gebruik te maken van de WebApp moet je eerst een wachtwoord aanmaken. Dit doe je via onderstaande button of via https://winterswijk.golfer.intogolf.nl  Dan klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Let op: Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Vervolgens ontvang je een e-mail met een verificatiecode die je moet gebruiken. Lukt het niet, meld je dan bij de receptie, wij helpen u graag!

Eenvoudig navigeren naar de WebApp vanaf je smartphone

Om snel naar de WebApp te kunnen navigeren, kun je een snelkoppeling instellen. Dit doe je als volgt:

1. Ga op je telefoon of tablet via het internet (Safari of Chrome) naar: https://winterswijk.golfer.intogolf.nl
  2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Tip: laat je wachtwoord automatisch opslaan.
  3. Maak een snelkoppeling naar het webadres op je apparaat:
    Apple gebruikers
    Op een iPad of iPhone door te klikken op het vierkante boxje met de pijl naar boven, ‘Zet op beginscherm’ te selecteren en op hier op te drukken.
    Android gebruikers
    Op een Android tablet of smartphone via de Google Chrome internetbrowser door op de drie puntjes rechtsboven te klikken, te kiezen voor ’toevoegen aan startscherm’ en vervolgens op ‘Add/Voeg toe’ te klikken.

Hoe werkt de WebApp?

Door te klikken op de snelkoppeling (of op bovenstaande knop) kom je na het inloggen direct in het hoofdmenu. Klik hier op een van de tegels en volg de aangegeven stappen.

Let op: bij het reserveren van een starttijd voor een medespeler die lid is, vul je de (eerste letters van) de achternaam in en klik je vervolgens op ‘zoeken’. Je ziet dan een lijst met namen van leden die aan de ingegeven zoekopdracht voldoen. Op deze manier ontvangt je medespeler een mailtje van de gereserveerde (en eventueel afgemelde) starttijd.

Kom je er niet uit, neem contact op met de receptie. We helpen je graag!

Starttijden aanmelden

Na het reserveren van een starttijd, meld je je op de golfbaan aan. Als je geen speelrecht hebt, doe je dat in het clubhuis. Je krijgt vervolgens een Greenfee-kaart voor aan je golftas, zodat je herkenbaar bent voor de marshal en andere spelers in de baan.
Heb je speelrecht? Dan kun je je ook aanmelden via de WebApp.