De Vereniging

Golf & Countryclub Winterswijk is de golfclub die verbonden is aan Golfbaan te Voortwisch. Het is een actieve verenging met bijna 1300 leden uit Nederland en Duitsland waar golfplezier, sportiviteit en ontspanning centraal staat.

Jaarlijks organiseren we clubkampioenschappen, maandbekerwedstrijden, de Euregio-open golfweek en gezelligheidswedstrijden. Voor de startende golfer zijn er les mogelijkheden en wedstrijdjes met beginnende golfers om zo mensen te ontmoeten en gezamenlijk de golfsport te leren kennen. Voor de golfers op gevorderden niveau doen we mee aan de landelijke golfcompetitie van de NGF.

Golf is een sport die je fit houdt.  Zo loop je per wedstrijdje al gauw 7-8 km. Hoewel golf voor jong en oud is, is het bij uitstek een sport die je lang kan blijven doen, spelers van boven de 80 zijn dan ook geen uitzondering. Begin op tijd met golf zodat je nog lang gezond in de natuur kan blijven bewegen.

Welk lidmaatschap past bij mij?

Je bent van harte welkom om lid te worden van Golf & Country Club Winterswijk. We hebben geen wachtlijst. Het maakt niet uit of je veel of weinig golfervaring hebt en of je veel of weinig tijd hebt om te golfen. We hebben voor elke golfer een passend lidmaatschap.

Hieronder vind je een overzicht van onze verschillende lidmaatschappen en tarieven. Wil je graag persoonlijk advies? Neem gerust contact op of kom langs op de golfbaan. Dan vertellen we je, onder het genot van een kopje koffie, wat er allemaal mogelijk is.

Aanmelden als lid

Wil je je aanmelden als lid? Klik dan op onderstaande button.

Bedrijfslidmaatschap en sponsoring

Ondernemers kunnen zich aansluiten bij Businessclub de Voortwisch. Een actieve businessclub met diverse bedrijven uit de regio. Een bedrijfslidmaatschap geeft recht op deelname aan de businessdagen, waarbij ook een introducé meegenomen kan worden. Maar je kunt ook kiezen voor sponsorlidmaatschappen en/of losse sponsormodules.  Voor meer informatie zie op deze site onderdeel ‘Businessclub’. Klik voor tarieven op onderstaande button.

Golfverzekering

Met een contributieverzekering krijg je een evenredig deel van de contributie terug als je langdurig uitvalt, bijvoorbeeld vanwege een blessure. Daarnaast is het mogelijk om je golfuitrusting, kleding, hole-in-one en golfreizen te verzekeren. Je kunt je verzekering(en) afsluiten via de Nederlandse Golf Federatie: