Baanbezetting

Onder aan deze pagina staat een kalender met de actuele baanbezetting.

Als de baanbezetting leeg is, betekent het niet altijd dat er ook daadwerkelijk gespeeld kan worden. Dit is onder andere afhankelijk van de baanstatus.

Clubactiviteiten van de Golf & Country Club Winterswijk worden in de kalender aangegeven met de naam van het evenement. De namen van de andere activiteiten zijn voor ieders privacy afgeschermd. In het geval van clubevenementen kan het zijn dat de snelheid in de baan lager is dan je gewend bent. We raden je aan om hier rekening mee te houden bij het reserveren van je starttijd. Raadpleeg de agenda voor meer informatie over de clubevenementen en andere activiteiten.

Voor verdere informatie over de baanbezetting kun je telefonisch contact opnemen met 0543-563812.